Субота, 2024-05-04, 2:48 AM
Михайло Гутор
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Форма входу
Категорії розділу
Публікації [29]
Публіцистичні статті [11]
Християнсько-демократична партія України - політична та організаційна діяльність
Наукові статті [14]
Християнсько-демократична партія України - політична та організаційна діяльність
Інтерв'ю [6]
Християнсько-демократична партія України - політична та організаційна діяльність
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 60
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

ВІДТВОРЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ ЛУКЯНІВСЬКОГО ЄВРЕЙСЬКОГО КЛАДОВИЩА

"Лише той, хто пам'ятає своє минуле, має майбутнє".
Ангела Меркель, Федеральний канцлер Німеччини.

Культура народу – це надбання поколінь, що не може існувати без досвіду минулого. Вона базується на колективному досвіді народу, людства, його знаннях, уміннях, традиціях. Людині властиво зберігати в пам'яті минуле і передавати наступним поколінням. Тут відбувається глибокий і безпосередній духовний контакт людини з історією.

Публікації | Переглядів: 472 | Додав: gutor_ms | Дата: 2017-08-23 | Коментарі (0)

Культура збереження та вшанування пам'яті

І кров приливає до шкіри,
І кучері мої вилися ... 
Я теж була, перехожий! 
Перехожий, зупинись! 
Марина Цвітаєва

 

Посольством Федеративної Республіки Німеччини в Україні (за дорученням Міністерства закордонних справ ФРН) спільно з Інститутом ім. Гете (Німеччина), в термін з 27 листопада по 03 грудня була організована інформаційна поїздка в Німеччину з метою ознайомлення з практикою культури пам’яті та створення меморіальних музеїв/музейно-освітніх комплексів у ФРН за програмою «Культура збереження і вшанування пам'яті в Німеччині». Основна ціль, яка переслідувалася при здійсненні поїздки – це «Презентація культури пам’яті для суб’єктів прийняття рішень в контексті української концепції щодо меморіалу "Бабин Яр"».

Публікації | Переглядів: 504 | Author: Михайло Гурот | Додав: gutor_ms | Дата: 2017-03-24 | Коментарі (0)

«У ті часи всюди був морок.
Здавалося, що й на небесах і
на землі всі ворота співчуття
закрилися. Вбивця вбивав і єв-
реї помирали, а зовнішній світ
або був співучасником або за-
лишався осторонь. Лише у не-
багатьох вистачило мужності
не залишатися байдужими. Ці
небагато чоловіки і жінки були
уразливими, наляканими, без-
порадними - що відрізняло їх
від своїх співгромадян? Чому
їх було так мало? Пам’ятайте:
найбільше жертву ранить не
жорстоке гнобителя, а безче-
стя спостерігача ... Не дайте,
нарешті, забути, що завжди на-
ступає момент вибору... І тому
ми повинні знати про цих хоро-
ших людей, що допомагали єв-
реям під час Катастрофи. Ми
повинні вчитися у них і пам’я-
тати їх з вдячністю і надією».
Елі Візель,
лауреат Нобелівської премії

 

 

Публікації | Переглядів: 602 | Author: Михайло Гутор | Додав: gutor_ms | Дата: 2016-10-06 | Коментарі (0)

«Наші блаженної пам’яті мудреці встановили довічне правило: “Не засуджуй ближнього, доки сам не побував у його “становищі” (Авот 2:4). Але навіть ми, хто був у цьому “становищі” коли виникає потреба зрозуміти і винести вирок, починаємо спотикатися. Як могло трапитися, що мільйони людей вмирали, що їх знищували у найнеймовірніший і найжорстокіший спосіб, а світ уперто мовчав?».

Публікації | Переглядів: 529 | Додав: gutor_ms | Дата: 2016-10-06 | Коментарі (0)

«Боже ж ти мій, скільки разів мені згадували цей Бабин Яр! І у незліченних партслідчих, з якими звела мене доля, і на бюро райкомів, міськкомів, обкомів. “Розкажіть, що там у вас відбулось у Бабиному яру?!” – А нічого не відбулось. Просто я зробив те, що повинні були зробити ви – райкоми та міськкоми, ЦК у день 25-ліття загибелі ста тисяч, як ви тепер говорите, “радянських громадян”, прийти і сказати те, що замість вас сказав я – буде тут пам‘ятник!»

Публікації | Переглядів: 527 | Додав: gutor_ms | Дата: 2016-10-06 | Коментарі (0)

«У ті часи всюди був морок. Здавалося, що й на небесах і на землі всі ворота співчуття закрилися. Вбивця вбивав і євреї помирали, а зовнішній світ або був співучасником або залишався осторонь. Лише у небагатьох вистачило мужності не залишатися байдужими. Ці небагато чоловіки і жінки були уразливими, наляканими, безпорадними - що відрізняло їх від своїх співгромадян? Чому їх було так мало? Пам'ятайте: найбільше жертву ранить не жорстоке гнобителя, а безчестя спостерігача ... Не дайте, нарешті, забути, що завжди наступає момент вибору ... І тому ми повинні знати про цих хороших людей, що допомагали євреям під час Катастрофи. Ми повинні вчитися у них і пам'ятати їх з вдячністю і надією». Елі Візель, лауреат Нобелівської премії.

Публікації | Переглядів: 459 | Додав: gutor_ms | Дата: 2016-10-06 | Коментарі (0)

«Занадто помітним стало поширеним явищем якесь крутійство. Била чітко в очі якась руйнівна робота над пошкодженням кордону між істиною і брехнею. Правда стала настільки еластичною, що її розтягували, притуляли до неї непотріб – так було зручніше. Діловито затирався кордон між чесністю і звичайним крутійством».

Вітольд Пілецький

Публікації | Переглядів: 851 | Додав: Admin | Дата: 2016-06-23 | Коментарі (0)

УДК 329.3
Соціально-філософські основи християнсько-демократичного руху.    
Михайло Гутор,
здобувач Інституту політичнихі етнонаціональних досліджень 
ім. І.Ф. Кураса НАН України(Рецензент: д. філос.н., чл.-кор. НАН України М. Михальченко) 
У статі досліджується процес становлення та розвитку соціально-філософських засад християнсько-демократичного руху.  Ключові слова: християнська демократія, християнсько- соціальне вчення, католицизм, протестантизм, православ’я. 
This article studies the process of formation and development of social and philosophical fundamentals of the Christian democratic movement.
Міжнародний християнсько-демократичний рух розвивався під значним впливом християнської філософії. На думку російського дослідника С. Мезенцева, зародження християнсько-демократичного руху відбулося в період Війни за незалежність у Північній Америці (1775-1783) і Великої Французької революції (1789-1794). Саме тоді й виник термін «християнська демократія», що дав назву цьому руху [1, с. 22]. С. Поссенті пише: «Не дивлячись на цілковиту секуляризованість, а інколи і пряму антихристиянську спрямованість якобінства в той час з’являється вислів, якому було суджено довге життя, тобто "християнська демократія". Складові частини цього поняття мають давню історію» [2, с. 93]. 
Наукові статті | Переглядів: 1309 | Author: Михайло Гутор | Додав: Admin | Дата: 2012-08-26 | Коментарі (0)

Упродовж двох поколінь – з початку 40-х років–  родина Січків вела цілеспрямовану героїчнуборотьбу за незалежність України та за права людини. Петро Січко (1926-2010) та Стефанія Петраш (дружина Петра Січка)  (1925-1996) брали участь унаціонально-визвольних змаганнях Організації Українських Націоналістів, за що по 10 років каралися на Колимі. У 70-х роках уже разом з синами Василем та Володимиром вони повстали ще раз, прилучившись до Української Гельсінкської групи, за що родина зазнала жорстоких репресій. Укінці 80-х – 90-х рр. Січки знову були в перших лавах боротьби за незалежність[1].

Наукові статті | Переглядів: 1780 | Додав: Admin | Дата: 2011-03-01 | Коментарі (0)

З нагоди проведення Тернопільської міської конференції Християнсько-Демократичної партії України, на якій головою Тернопільської міської організації ХДПУ було обрано Юрія Олійника до нашого міста з Києва прибув заступник голови ХДПУ, наш земляк Михайло Гутор. Аби дізнатися думку провідного громадського діяча та науковця стосовно соціально-політичної ситуації в нашій державі та ознайомитися з позиціями християнських демократів відносно політичних процесів в Україні ми поспілкувалися з паном Михайло особисто.

Публіцистичні статті | Переглядів: 2298 | Додав: Admin | Дата: 2010-10-30 | Коментарі (0)

Партнери
Copyright Михайло Гутор © 2024